Generalforsamling 2018

Generalforsamling 2018
I henhold til vedtægternes § 3 indkalder bestyrelsen til ordinær generalforsamling, der afholdes;
Torsdag den 22. marts 2018, kl. 20.00.
Generalforsamlingen afholdes i klubhuset Under Lien 60.
Under henvisning til vedtægternes § 3, stk. 3 omfatter dagsordnen:
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens årsberetning (ved formanden)
- Årsberetning fra udvalgene (ved udvalgsformændene)
- Forelæggelse og godkendelse af revideret regnskab.
- Budgetfremlæggelse for indeværende sæson.
- Behandling af indkomne forslag*.
- Orientering om det kommende års kontingenter.
- Valg af medlemmer til bestyrelsen.
Henvisende til vedtægternes § 4, stk. 2 er følgende på valg;
- Næstformand
- Kasserer
- Valg af revisor.
- Revisor Ejvind Holmgaard valgt i 2017, hvorfor han ikke er på valg
- Revisor Lars Jensen er på valg
Adgang til generalforsamlingen har alle klubbens aktive og passive medlemmer, samt hvem bestyrelsen i særlige tilfælde måtte indbyde. Stemmeret har alle medlemmer, der er fyldt 16 år. Én forælder til barn/børn under 16 år har 1 stemme, passive medlemmer efter et års medlemskab. Som medlemmer betragtes også trænere og ledere. Medlemmer der er i kontingentrestance, eller som ikke er fremmødte, kan ikke afgive stemme, jf. vedtægternes § 3, stk. 4
* Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være klubbens bestyrelse, ved formanden, i hænde i skriftlig stand senest 8 dage før den indvarslet generalforsamling, dvs. senest torsdag den 15. marts 2018. Formanden kan kontaktes på mail bestformand@aalborgkfumfodbold.dk
Mandag den 26. februar 2018
Bestyrelsen Aalborg KFUM Fodbold