Medlemskab

Alle interesserede er velkomne til at spille fodbold i Aalborg KFUM Fodbold

Hvis en ny spiller ønsker at spille fodbold i KFUM, bedes spilleren kontakte årgangens hovedtræner. Det er trænerens ansvar at tage godt imod vedkommende. Nye spillere skal introduceres overfor: ''Gamle'' spillere, andre trænere, ledere og afdelingsleder. En ny spiller har en måneds gratis prøvetræning. Nye spillere må IKKE spille kampe medmindre de er indmeldte, aht. forsikring, DBU-regler mv. Husk spillercertifikat, hvis de nye spillere har spillet i en anden klub. Nye medlemmer skal indmeldes online.

Det er medlemmets eget ansvar at melde sig ud af klubben inden der trækkes kontingent. Man vil få en notifikationsmail om trækning en uge før trækningen. Kontingent refunderes ikke efter trækningen.
Det er ligeledes medlemmets eget ansvar at sørge for at medlemmets mailadresse er opdateret.